DOTIKI
Kif Kif, 1995
Praktično vsa glasba na CD-ju je “naravna”, saj temelji na glasovih in zvokih žuželk. Kjer je bil uporabljen sintetizator, je to posebej označeno. Kajti trdno sem prepričan, da je v naravi takorekoč že vse slišano in da jo lahko človek samo bolj ali manj uspešno posnema. Prav zato uporabljam primarno zvočnost in skušam narediti glasbo iz naravnih glasov, pri čemer imam najraje žuželke. Zvokov praviloma ne obdelujem s posebnimi efekti.
1. In-Deep-Under Tc 23 / 1994 (3:02) Skladba je del zvočnega zapisa k multivizijski predstavi z istim naslovom in s tematiko podvodnega sveta slanih in sladkih voda.
2. Dotiki / 1992 (9:37) Skladba je del večjega projekta, ki razkriva zavest o obstoju dveh sistemov informacij, sistema narave in sistema civilizacije, ki dandanes bivata drug ob drugem in drug mimo drugega.
3. Kras / 1995 (2:10) Skladba je bila prvič izvedena ob multivizijski predstavi na razstavi “Varstvo narave na Slovenskem” in sicer pri tistem delu, ki prikazuje Kras. Pisana je za tri saksofone, tokrat je bila izvedena s sintetizatorjem.
Andamansko morje Zvoki prihajajo s Tajske (škržati, murni in druge žuželke, pa še gekoni, giboni in nekatere ptice). Človek se oddaljuje od obale neobdelanih zvokov in z gladine potone v globočine sintetizirane civilizacije.
4. Andamansko morje – Obala / 1993 (2:02)
5. Andamansko morje – Gladina / 1995 (2:42)
6. Andamansko morje – Globina / 1995 (2:40)
7. Stenice, mrož in vrata plešejo kolo / 1986 (10:15) To je prva skladba, ki je nastala na podlagi zvokov žuželk. V njej se kot v vseh legah nadarjene pevke izkažejo stenice. Pridružita se jim mrož in vrata v kaščo Vodnikove domačije v Ljubljani, še preden so jih naoljili.
Belúm Skladbe izvajajo v različnih dnevnih obdobjih živali Belumskega pragozda v Maleziji, pomaga pa jim sintetizator.
8. Belúm – Fanfare / 1994 (2:43)
9. Belúm – Temengor / 1994 (3:37)
10. Belúm – Tigerhide / 1994 (3:17)
11. Zvočna slika Krasa / 1995 (2:33) Avtor zvočnega prikaza slovenskega Krasa skozi štiri letne čase je dr. Matija Gogala.
12. Barje VI / 1994 (3:33) Ogroženim barjanskim pticam se je pridružilo zvenenje klavirja.
13. 3,5 za 14. stol / 1993 (2:27) Tri in pol za štirinajsti stol je skladba za gosenico malega nočnega pavlinčka, hrastovega strženarja in lesen stol, ki se upira njuni požrešnosti.
14. Navzdol / 1995 (2:10) Skladba je bila prvič izvedena ob multivizijski predstavi na razstavi “Varstvo narave na Slovenskem” in je tipična elektroakustična skladba, izvedena s sintetizatorji.
15. Slapovi, gozdovi / 1995 (6:51) Skladba je bila prvič izvedena ob multivizijski predstavi na razstavi “Varstvo narave na Slovenskem” in je tipična elektroakustična skladba, izvedena s sintetizatorji.
Vse skladbe skladatelj in izvajalec Boštjan Perovšek, razen 11 – Zvočna slika Krasa, avtor dr. Matija Gogala.
Snemanje in miksanje: Boštjan Perovšek, atelje BP, razen 2 Neven Smolčič, 11 dr. Matija Gogala
Producent: Boštjan Perovšek
Originalni posnetki živalskega sveta: dr. Matija Gogala (2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13) in dr. Tomi Trilar (12)
Originalni posnetki urbanih sredin in vrat Vodnikove domačije: Boštjan Perovšek